Reklama s malým rozpočtem: Jak i s 10 000 Kč měsíčně dosáhnout velkých výsledků
Cena online reklamy roste stejně rychle jako ceny nemovitostí. Co dříve zvládla malá firma s rozpočtem pár tisíc, dnes zvládají jen giganti […]
10 Tipů, jak zlepšit kvalitu skóre v Google Ads
V dnešní době je efektivní správa reklam v Google Ads naprostou nutností pro každého, kdo se snaží zvýšit svou online přítomnost. Jedním […]
Jak optimalizovat Landing Pages pro více konverzí
Landing page (LP) je místem, kde končí cesta návštěvníka po kliknutí na vaši reklamu. Tato stránka je vstupní branou k vašemu podnikání […]
Offline konverze: Tajemství úspěchu v Google Ads
Svět digitální reklamy se neustále mění a podniky, které chtějí uspět, musí sledovat nejen online, ale i offline interakce se zákazníky. Offline […]
Jaké PPC chyby Vás mohou stát peníze?
PPC kampaně jsou skvělým nástrojem, jak rychle přivést návštěvníky na web a zvýšit konverze. Pokud však nejsou správně nastavené, mohou se stát […]
Jak optimalizovat PPC kampaně pro maximální ROI
Optimalizace PPC kampaní je klíčovým krokem k zajištění maximální návratnosti investic (ROI). Pokud si nejste jistí, proč je ROI tak důležitý, představte […]
Jak vytvořit luxusní značku, která přežije i zítřek
Kniha: Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury BrandsAutor: Jean-Noel Kapferer Luxusní značky nás fascinují už po staletí. Nejde […]
5 Zásadních kroků pro úspěšnou PPC správu
PPC (Pay-Per-Click) reklama je v marketingu jako platit za kávu – když ji nikdo nevypije, neplatíte. Je to chytrý způsob, jak získat […]
Jak Měřit Konverze v Google Ads jako Profesionál
Abychom mohli naše kampaně optimalizovat a zajistit, že každý investovaný haléř se nám vrátí, potřebujeme správně měřit konverze. V tomto článku si […]
Jak zlepšit míru konverze v Google Ads: 15 praktických tipů
Máte pocit, že vaše peníze v Google Ads mizí rychleji, než se stačí vrátit? Nejste v tom sami. Mnoho firem se potýká […]
9 Osvědčených způsobů, jak zlepšit výkon PPC kampaní v roce 2024 na českém trhu
Pokud jste v posledních letech spravovali PPC kampaně, asi jste si všimli, že to není jen o tom nastavit pár klíčových slov […]
Nakolik funguje volná shoda v Google Ads?
Reklamní platformy se neustále mění a někdo by mohl říct, že se vyvíjejí. A to je pravda! Kdysi stačilo zadat klíčové slovo […]